Zasady rezerwacji

REGULAMIN REZERWACJI MIEJC NA SEANSE

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Wstęp na wszystkie pokazy jest bezpłatny.
  2. Na wszystkie seanse i spotkania obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsc.
  3. Rezerwacje przyjmowane są do wyczerpania puli miejsc.
  4. Rezerwacji na pokazy można dokonywać od 15 listopada br.
  5. Rezerwacji należy dokonywać każdorazowo na jeden film z podaniem ilości osób.
  6. Jedna osoba może dokonać rezerwacji na kilka filmów.
  7. Każda rezerwacja zostanie potwierdzona mailem zwrotnym do osoby wypełniającej formularz zgłoszeniowy.
  8. Rezerwacje należy odbierać na 15 minut przed każdym seansem przed wejściem do sali kinowej nr 8 w kinie Cinema City przy ul. Czerwona Droga 1-6.
  9. Anulacji rezerwacji należy dokonywać drogą e-mail najpóźniej na dwa dni przed seansem.
  10. Rezerwacje mogą zostać zakończone wcześniej w przypadku wyczerpania puli miejsc.
  11. Ilość miejsc na sali kinowej jest ograniczona.
  12. Istnieje możliwość wstępu bezpośrednio przed seansem, bez uprzedniej rezerwacji w sytuacji, kiedy pozostaną wolne miejsca na dany seans. Informacje na ten temat na bieżąco będę publikowane na profilu facebook Festiwalu MŁODE KINO.


REZERWACJE INDYWIDUALNE i GRUPOWE

  1. Rezerwacji dla osób indywidualnych oraz grup przedszkolnych i szkolnych należy dokonywać imiennie przez formularz znajdujący się na stronie internetowej w zakładce REZERWACJE.
  2. Jedna osoba dokonująca rezerwacji indywidualnej może zarezerwować maksymalnie pięć miejsc na sali.
  3. Rezerwacja powinna zawierać dane kontaktowe osoby rezerwującej, adres e-mail oraz numer telefonu.
  4. Rezerwacji grupowych, w tym szkolnych (powyżej 5 osób) należy dokonywać poprzez formularz znajdujący się w zakładce REZERWACJE.
  5. Rezerwacja grupowa musi zawierać dokładną ilości uczestników oraz imię i nazwisko opiekuna oraz jego e-mail i numer kontaktowy.
  6. Anulacji rezerwacji indywidualnych oraz grupowych należy dokonać najpóźniej na dwa dni przed seansem przesyłając taką informację na adres: kontakt@mlodekino.pl.

    ZGŁOSZENIA DLA SZKÓŁ – Pasmo FILMY NA TEMAT
    1. Rezerwacji grupowych (powyżej 5 osób) należy dokonywać bezpośrednio pod adresem e-mail: kontakt@mlodekino.pl – nie przez formularz rezerwacje.
    2. W e-mailu należy wskazać wybrany tytuł z proponowanych na stronie filmów z oferty edukacyjnej oraz godzinę i dzień seansu (29.11.2018 lub 30.11.2018).
    3. Rezerwację można anulować, ale nie później niż na dwa dni przed seansem.
    4. Ilość miejsc na sali jest ograniczona.
    5. Odbioru rezerwacji należy dokonać najpóźniej na 15 minut przed seansem w kinie w Centrum Kultury Dwór Artusa.
    6. Pasmo FILMY NA TEMAT skierowane jest jedynie dla zorganizowanych grup szkolnych.

    INNE
    1. Organizator zastrzega sobie zamknięcie rezerwacji w dowolnej chwili.
    2. Organizator nie odpowiada za zmiany w programie niezależne od niego.
    3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie festiwalu.
    4.  Administratorem danych osobowych jest Fundacja Biuro Kultury  z siedzibą w Toruniu (87-100) ul. Ducha Świętego 2a/2  („Administrator”).
    5.  Dane osobowe Rezerwujących będą przetwarzane w zakresie obsługi procesu rezerwacji, w szczególności w celu identyfikacji Rezerwujących.
    6.  Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane przez Administratora przez okres od momentu rezerwacji do momentu zakończenia Festiwalu.
    7.Podanie danych osobowych przez Rezerwujących jest niezbędne do rezerwacji miejsca na seanse. Nie podanie ich oznacza automatyczną rezygnację z rezerwacji miejsca na Sali kinowej.Prosimy nie spóźniać się na seanse.